۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه

حمله وحشیانه گارد ویژه به خوابگاه های دانشگاه صنعتی اصفهان




یکشنبه ۲۴م خرداد ۱۳۸۸
خبرنامه امیرکبیر: در پی اعتراض دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری، شب گذشته ماموران گارد ویژه و لباس شخصی با حمله به خوابگاه های دانشجویان آنان را به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار داده و تعدادی از دانشجویان را نیز با خود بردند.

نیروهای یگان ویژه و انصار حزب الله، بیش از ۶۰ نفر از دانشجویان را بازداشت و توسط دو دستگاه اتوبوس به مکان نامعلومی منتقل کردند. طی این حمله چند تن از دانشجویان به شدت مجروح گشته اند. یکی از دانشجویان در اثر ضرب و شتم از پنجره اتاق خوابگاه به پایین پرت شده و از ناحیه هردو پا دچار شکستگی گردیده است.

همچنین یک نفر نیز به شدت از ناحیه سر مجروح شده و وضعیت جسمی وی وخیم گزارش شده است.

این حمله پس از آن صورت گرفت که مامورین گارد ویژه در پاسخ به اعتراضات دانشجویان، در محوطه صحن خوابگاه های دانشگاه صنعتی اصفهان حضور یافتند که در پی آن درگیریهایی بین دانشجویان و ماموران صورت گرفت.

نیروهای یگان ویژه همچنین با ورود به یکی از خوابگاه ها و با شکستن درهای اتاقها با استفاده از باتوم، اسپری فلفل، شیشه نوشابه دانشجویان را به شدت مورد ضرب وشتم قرار دادند. مامورین تعدادی از دانشجویان را از خوابگاه به بیابان های اطراف منتقل کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بنابر گزارش ها در حمله شب گذشته بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه مجروح شده و به درمانگاه فرستاده شدند.

هیچ نظری موجود نیست: